2012. február 7., kedd

XII.

Szeptember 13. Kedd
A reggelem úgy kezdődött, hogy elfelejtettem milyen nap is van. De aztán rájöttem ez egy szimpla nap lesz, csak ma már lesz tánc is. – Így kezdődött a napom.:D
Iskolába  ma megint apával mentem, mivel  később kellett csak bemennie a munkahelyére. Ahogy kiléptem a sulinál a kocsiból, minden szempár - már ami az udvaron volt - rám szegeződött. A 'banda' már várt rám. Az ikrek tátott szájjal figyeltek. Nem értettem mi bajuk, de aztán rájöttem… A ruházatomon voltak fennakadva. Anyu megint beletrafált. Fehér Converse cipő lila fűzővel, világoskék farmer rövidnadrág - persze szolídan rövid - és a fűzővel megegyező árnyalatú lila topp. A felsőn pedig fekete minta volt – megállapíthatatlan -J. A hajamat anya megcsinálta, ami annyit tesz, hogy kivasalta és feltűzte valamennyire. Szerettem amikor ilyen hajat csinált nekem.
- Gyönyörű vagy Liz – mondta Rebi és megölelt. A többiek pedig mind mondták, hogy milyen jól nézek ki.
- Köszi srácok – éreztem, hogy elpirulok.
Szóval az udvari padokon beszélgettünk és röhögtünk az ikrek hülyeségén, mikor az ajtón kilépett Dominika és Evelin. Dominika sötét haja össze volt kötve, míg Evelin szőkés haját kivasalva viselte most.  Odajött a kis csoportunkhoz, és félrehívott.  Rebi mondta, hogy megvárnak menjek csak.
- Miért mondta Ádám, hogy nem bírsz? Ja bocs, mert én sem bírlak. És még időben szállj le róla, hiszen Ő az enyém lesz. Ugyhogy elfelejtheted őt. Napuszi - és mosolyogva el is távozott. Én pedig visszasétáltam a többiekhez. Felmentünk a termünkbe és előkészültünk matekra, majd megbeszéltük a Dominikával történteket.
- Ne foglalkozz vele, ne is érdekeljen.  Még a gondolataidban se legyen helye, hiszen ennyit sem érdemel meg ez a csaj. – vigasztalt a barátnőm. Végül beláttam, hogy igaza van és épp jókor, mert be is csengettek. Horváth László tanár úr pedig, mint máskor is most is pontosan érkezett.  A hetes jelentése után lapokat adott Bendinek, aki kiosztotta. A tanár pedig kijelentette, hogy ez a felmérés az általános iskolában tanultakból lesz. Szeretem a matekot, de mégis paráztam. A feladatlapot a kezembe véve rájöttem, hogy felesleges. Csengetés előtt 5 perccel már mindenki végzett, kivétel Dominika. A tanár úr úgy gondolta, hogy összeszedi a dolgozatokat. Így ő nem tudta befejezni. Második óra rajz volt, ahol kockát rajzoltunk. Utána következett a német, amin Nagyné Eszter tanárnőnek fogalmazást kellett írnunk magunkról,  a családunkról és a barátainkról. És mindezt 200-250 szóval.. Nagyon nem lett jó.:( Nem volt időm ezen agyalni sokáig, mert jött a kedvenc órám. Ráadásul ma dupla volt belőle. Gyorsan lementünk Rebivel a büfébe, utána pedig az öltözőkbe. Gyors átöltöztünk és be is csengettek.  Mindkét órán röpiztünk. Nagyon jó volt. A törit is túléltem. És vége is volt a napnak. Haza mentem  és összedobtam a táncos cuccot. Ebéd után szóltam anyunak, hogy ma dupla tánc lesz, hiszen nem voltak edzések és ezeket be kellett pótolni. Anyu elvitt a próbaterembe. A többiek már ott voltak. Új koreográfiát találtunk ki, és ezt gyakoroltuk sokáig. Aztán eltelt az idő. Otthon fáradtan dőltem be az ágyba, zuhanyzás után. Hamar elaludtam.
Mai nap: 10/4 – Hiszen nem láttam ma Ádámot, és így alapba nem lenne több 6nál. Meg még írtunk dogákat is, és a tánc is lefárasztott…

Nincsenek megjegyzések: