2012. január 27., péntek

X.

Szeptember 11. Vasárnap
 Hát a tegnapom csak egy picit volt eseménydús. Futkostam egész nap.
Reggel elmentem anyával, mert épp egy divatbemutató ruhadarabjait állították össze. Onnan anya átvitt apához, a Nők Lapja szerkesztőségébe, ahol összefutottam Tibivel is. Kérdezte, hogy elfáradtam-e tegnap, meg hogy jól éreztem- e magam. Hát, ha tudná az igazságot.:)
 Apáék éppen a címlapot beszélték meg, úgyhogy nem is zavartam. Kimentem a recepcióhoz, és telefonáltam. Rebinek. Sajnos pénteken kicsit hanyagoltam, de úgy gondoltam, hogy ha van kedve átjöhetne délután. A telefon kicsengett, de nem vette fel.
Apa egy óra körül jött ki.
- Figyelj Liza, ha szeretnél haza mehetsz ám, mert még sok dolgom van. Tibi elvállalta, hogy megbeszéli a feliratokat a többiekkel, de a címlap többi része még mindig az én nyakamon van. És látom, hogy unatkozol.
- Nem, dehogy. Nem unatkozom – és gyorsan odafordultam az egyik régebbi címlap képéhez, hogy apa ne jöjjön rá, hogy kamuzok.
- Na, igen, persze. Itt a kulcs. Menj haza – mosolygott rám.
- Oké. Mikor jössz?
- Szerintem majd 4 körül.
- Még 3 óra?- néztem tágra nyílt szemekkel.
- Van ilyen – mondta mosolyogva.
- Oké. Akkor majd otthon. Szia – nyomtam egy puszit az arcára, és már mentem is.
Haza fele sétálás közben, egyszer csak megcsörrent a mobilom. Rebi volt az.
- Szia – szóltam bele.
- Szia, miért kerestél?- kérdezte.
- Figyelj, 10 perc és hazaérek. Gyere fel MSN-re. Nagyon sok mindent kell mesélnem.
- MSN nem jó. Apu letörölte. Fész?
- Oké, akkor 10 perc múlva legyél chat-en.
- Ok. Szia – köszönt el.
5 perc alatt otthon voltam. A pulcsimat felakasztottam az ajtó mellett lévő fogasra, és bementem a nappalinkba. Leültem apa gépe elé, hogy ne kelljen felmennem az enyémért, és a telefonbeszélgetés után 10 perccel már fent is voltam fészen.
Rebeka üzenete:
Na szia
Mizujs?
Liza üzenete:
Sziaa :)
Hááááát….el sem tudod képzelni hol voltam tegnap.
Rebeka üzenete:
Ha nem mondod el tényleg nem fog menni.xDD
Liza üzenete:
Na jó.
Tudod van az a srác a suliban
Rebeka üzenete:
A szőke vagy a barna?
Liza üzenete:
Ki kell hogy ábrándítsalak… a szőke :)
Rebeka üzenete:
Naa neeee…
Náluk voltál? oO
Liza üzenete:  
Ahaaam…
Éééés tudom hogy hívják!!!!! :D
Rebeka üzenete:
???
Liza üzenete:
Megyesi Ádám ♥
Rebeka üzenete:
Ahaaa
szóval Ádám…
na akkor suliba majd mész Ádizni?
Liza üzenete:
Mit csinálni?? oO
Ádizni?? :O
xDD
Rebeka üzenete:
Hát most nem?
Már ismered…
nyugodtan odamehetsz majd hozzá a suliban.
Liza üzenete:
aha peeersze
mert szerinted csak úgy odamegyek aztán jópofizok nem?? :O xDD
majd ha piros hó esik.
Rebeka üzenete:
Így is beájulsz tőle mi?
Liza üzenete:
Csak annyira mint te a barna hercegtől :$ :DD
Rebeka üzenete:
Naaa
az nem volt vicces -.-” xDD
Liza üzenete:
Nem jössz át?? oO :)
Rebeka üzenete:
dehogynem.:)
rohanok…
Liza üzenete:
gyorsabban nem megy??
inkább repülj… xDD
Rebeka üzenete:
okééé szállok.:DD
15 perc alatt itt volt. Mielőtt beengedtem volna, megnéztem magam a tükörben. Hogy minek?? Azt nem tudom. :)
Vagy 20-szor átbeszéltük, hogy mi történt péntek este. Közben megjött anya, úgyhogy a nappaliból felköltöztünk a szobámba. Kivételesen rend volt.:)) Fél óra múlva apa is megjött, mi meg még mindig beszélgettünk. Vagyis inkább viselkedéselemzést végeztünk. De nem sokra jutottunk.
Rebi 6-ig nálunk volt, aztán mennie kellett, mert vendégek mentek hozzájuk 7-re, és haza kellett sietnie.
Anya kitalálta, hogy a szombat az ezentúl salátás nap lesz, úgyhogy minden szombaton a hónap hátralévő részében salátát fogunk enni. Vacsinál megpróbáltam óvatosan érdeklődni afelől, hogy a Megyesi család mikor jön hozzánk vacsorára, de apa nem tudta megmondani. A feje még mindig tele volt a címlappal kapcsolatos gondolatokkal. Szegény. Túlhajszolja magát.
Este olvastam, végre kiolvastam a Büszkeség és balítéletet, és hamar be is aludtam.
Ma telócsörgésre ébredtem. Először azt hittem, hogy ébresztő, de amikor egy perc után sem hagyta abba meg kellett néznem. Levi hívott.
- Szia Levi! Te normális vagy? Hajnalok hajnalán felhívsz?- kezdtem a mondandóm. De nem tudtam befejezni.
- Hajnalok hajnalán? 11 óra van. De ha neked ez a hajnalok hajnala, akkor irigyellek. Én már 7 órától fent vagyok- röhögött, de leragadtam annál, hogy 11 óra van.
- Mennyi? 11?
- Aha.
- Na, igen, mit szeretnél?
- Délután megyünk görkorizni. Nem jössz?
- Hánykor?
-3 körül.
- Oké, mehetek, de most le kell tennem. Össze kéne magam szedni.
- Oks, akkor 3-kor megyünk érted.
- Szia
És letettem. Célba vettem a fürdőt. Gyors zuhany (most tényleg gyors volt), aztán reggeli. Felmentem fészre, és megkerestem Ádámot. Azt hiszem, meg is találtam. Minden esetre még nem jelöltem be. Rebi viszont már igen. Na ezt majd megkérdezem tőle holnap.
3-ra itt voltak értem a fiúk, de Rebi nem jött. A vendégeik náluk maradtak tegnap este. Minden esetre jól elszórakoztunk. Hamar elment az idő. 5-kor haza mentem, nekiálltam a házinak. Este 9 körül elmentem fürdeni. Most meg megyek aludni.
Hétvége: 10/10… ma elaludtam. Nem kicsit, nagyon! Nem baj, mindennel kész vagyok, és még Rebivel is beszéltem telefonon. Szegény kipurcant a látogatóktól.:(  

Nincsenek megjegyzések: