2012. április 29., vasárnap

XXI.

Október 13. Csütörtök
Végre! Ma végre sütött a nap! Ahogy reggel kinéztem az ablakon, a kedvem is jó lett. Mikor fent végeztem mindennel, lementem a konyhába, ahol apa ügyködött valamin.
- Szia, Apu! Mit csinálsz? – kérdeztem mosolyogva.
- Jó reggelt! – mosolygott rám. – Rántottát! Neked is csináltam.
- Van benne hagyma? – kérdeztem.
- Van. Teszel ki tányért?
- Aha.
Kipakoltam a tányérokat és leültem. Apa öltönyben, és anya farmer anyagú kötényben „főzőcskézett”. Fura. A konyhánk 3 fala vajszínű, a 4. pedig barna. A konyhaszekrényünk fából van, van egy beépített mosogatógépünk is. Az étkezőasztalunk esőcsepp alakú és szükséges esetben 10-en is elférünk körülötte. A tányér alátétek kör alakúak, van 5 db vajszínű és 5 db barna. A barna színű falon van 3 ugyan ilyen, esőcsepp alakú tükör is.
Apa kirakta az asztalra a serpenyőben lévő rántottát. Gyorsan raktam belőle magamnak. Mikor végeztem elmentem a lenti fürdőbe, mert fogat kellett mosnom. Ugye a házban van a felső és az alsó szint. Nem sok különbség van a kettő között. Az alsó szint a bejárati ajtótól kezdődik. Ahogy belépünk, egy szűkfolyosón találjuk magunkat. A baloldalon van a fogas és egy komód. A jobb oldali falon pedig a nappalit megnyitó boltívig egy egész alakos tükör. A boltívvel szemben, a boltív feléig könyöklő van, majd utána nincs ajtó, hanem egyből a konyha nyílik. A bejárati ajtóval szemben van a lépcső, ami felvisz az emeletre, ami teljes mértékig az enyém. A lépcső mellett van talán egy 1m-es folyosó, ami egy tág helyre vezet. ott van 5 ajtó. Az egyik anyáék hálószobájának ajtaja, ami mellette van anyuék gardrób szobája, az mellett a fürdőszobájuk, aztán apa dolgozószobája, az mellett pedig anya dolgozószobája. A szűk folyosóval együtt az a tág hely, mind citromsárga. De nem az a nagyon vakító sárga, hanem egy elég szolid sárga. Nekem tetszik. :)
A lenti fürdő majdnem ugyan olyan, mint az enyém ott fent. Vajszínű és vörös csempe, sarokkád, hosszú fürdőszoba szekrény, 2 csappal, 2 tükörrel és a kettő között szekrény résszel, aminek 2 része van. Az egyikben anya parfümjei, körömlakkjai, sminkcuccai vannak, a másikban pedig apa hajzseléje, borotva habja, kölnije és egyéb ilyen cuccai.  Az alsó fiókokban vannak a fésűk, a tartalék fogkefék és fogkrémek, a hajszárító, hajvasaló. Anya hajgumijai az ő csapjának a szélén vannak. A használatos fogkefék és a fogkrém a két csapot összekötő részen vannak. Apa fogkeféje zöld, anyáé lila az enyém meg kék és rózsaszín.
Egyszer csak megszólalt a csengő. Apa ajtót nyitott és beengedte a vendégeket. Tudtam, hogy kik azok. Rebi és Levi.  Tegnap mondták, hogy eljönnek reggel. Természetesen apu beterelte őket a nappaliba.
A nappalink ugyan olyan színű, mint a folyosó, de a falon hungarocell csíkok vannak, amik barnára vannak festve. De nem sok van belőlük. Igazából 3masával vannak feltéve a falra, és minden fal közepénél van egy ilyen hármas. A nappaliban parketta van. A szoba egyik végében van egy sötétbarna kanapé, aminek csak a kerete barna, a matrac és a párnák fehérek. Ugyan ilyen fotelekkel, és a kerethez illő asztallal. Az egyik rövid falon végig egy polcsor van, amiben benne van a tv, ami a méretét illetően majdnem akkora, mint egy plazma tv.
Hát itt álltak a barátaim, amikor megláttam őket. Rebinek adtam 3 puszit, Levinek meg a nyakába ugrottam. Aztán elindultunk.
Sulival szemben lévő buszmegállóban természetesen ott állt a „banda”. Az ikrek (Matyi és Dávid), Ákos, Olivér, Dani és Zoli. Odamentünk. Beszélgettünk egy darabig, aztán bementünk. Rebiék megálltak a büfében én pedig felmentem.
Angol, magyar, matek, kémia és biosz. Ebből a biosz az annyira unalmas volt, hogy majdnem bealudtam. Kémián kísérleteztünk, matekon feleltünk a táblánál, magyaron filmet néztünk ( 300-t), Angolon meg tovább mentünk az anyaggal, de az nem volt unalmas.
Suli után (szokásomhoz híven) siettem haza, otthon kapkodtam, és rohantam vissza a suliba táncra.
táncon a This Girl-t táncoltuk. Elvileg ezt fogjuk táncolni meccseken. Tánc végén beszéltünk Tamarával, mert a hátul álló lányoknak annyira nem kedvezett a felállás (szerintük).
Amikor kiléptem a suliból megcsapott az őszi illat. Az égen voltak felhők, és már lassan sötétedett. Sétáltam haza, és megláttam egy srácot. Magas volt és szőke. Hirtelen azt hittem, hogy Ádám az.
Aztán megfordult, és nem ő volt.
Egész hazavezető úton gondolkoztam. „Dominika vajon járni akar Ádámmal? Eléggé úgy tűnik.”- ilyen gondolatok jártak a fejemben.
Amikor hazaértem anya és apa is otthon volt. Felmentem a lépcsőn. A fenti folyosó falai is olyan folyosókon is vannak hungarocell csíkok. Csak itt pirosak. Az emeleten úgy csináltam meg, hogy egy-egy ilyen piros csíkra képeket raktam fel. Görögország, Olaszország (Verona, Velence), Izrael, Spanyol ország és egyéb helyek, ahol már jártam. Ezeket a képeket úgy raktam fel, hogy vékony köteleket összeerősítettem (2 függőleges a 2 szélén, és hozzákötöttem hármat vízszintesen), és ezekhez csipeszeket varrtam. Ezekkel a csipeszekkel fogattam meg a képeket. A folyosóról 3 ajtó nyílik. Az egyik a szobámé, a mellette lévő a fürdőmé, és a szobám ajtajával szemben pedig a gardrób szobám.
Beléptem a szobámba. Az ajtó pont a rövid fal mellett van. A fal mentén vannak a könyves polcaim. Meg a sarokban egy fotel. A hosszú falon van az íróasztalom. Az asztal mellett van egy kuka. Az asztallal szemben van az ágyam, amin tornyosulnak a plüsseim. A falam egyébként narancssárga. Leültem az asztalhoz és elővettem a gépem. Nekiálltam Wildlife Parkozni. Ezzel elment az idő. Elmentem fürdeni.
Mint már írtam a fürdőm olyan, mint a lenti. Nálam is van fürdőszobaszekrény és nálam is 2 csap van. Sarok kádam is van, de az kicsit kisebb, mint a lentiben, de nekem bőven megfelel. A csempe is ugyan olyan.
Gyorsan végeztem. Lementem anyáékhoz vacsizni. Beszélgettünk egy kicsit, aztán felmentem.
Mai nap: 10/7 : Nem volt valami nagy cucc, unatkoztam órán, táncon semmi extra.:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aztaaaaa, honnan ez a ház? *-* :)

DreamDay.*-* írta...

A fejemből.:)